Кореядағы діни синкретизм ерекшеліктері. Особенности религиозного синкретизма в Корее.

Авторы

  • B. Z. Tashkenbayeva Казахский Национальный Университет им аль-Фараби

DOI:

https://doi.org/10.26577/EJRS-2015-2-21
        119 1

Ключевые слова:

синкретизм, Корея, культ, буддизм, даосизм,

Аннотация

Мақалада Кореядағы дәстүрлі діндердің өзара және жергілікті сенімдермен діни синкретизмге түсу сипаттары мен ерекшеліктері қарастырылған. Кореядағы діни синкретизм буддизм мен даосизмге тән болды. Әсіресе олардың жергілікті діни сенімдермен өзара араласуы күштірек болғаны ашып көрсетіледі. Христиан дінінің кеңінен таралуы да оның шаманизмнің кейбір діни ғұрыптарын қабылдауынан болғандығы, сондай-ақ синкретикалық сипат түбекте 19 ғасырдың аяғында пайда болған жаңа діндерге тән екені туралы тұжырым жасалады. Бұл құбылыс корей халқының қоғамдық ой-санасына, дүниетанымына және дәстүріне ықпалын тигізді. В статье рассматриваются особенности и характер религиозного синкретизма между традиционными религиями и местными верованиями Кореи. Религиозный синкретизм в Корее был присущим буддизму и даосизму. Особенно их смешение с местными религиозными верованиями было очень сильным. И причиной широкого распространения христианской религии было в том, что некоторые элементы были взяты от шаманизма. Автором затрагивается синкретический характер новых религий, которые появились на полуострове в конце 19 века. Это явление повлияло на общественную мысль, мировоззрения и традиции корейского народа.

Библиографические ссылки

1 Тертицкий К.М Китайские синкретические религии в ХХ в. – М., 2000. – С. 36.
2 Мартынов А.С. Государство и религия на дальнем Востоке // Буддизм
и государство на Дальнем Востоке.– М.,1987. – C. 13.
3 Волков С. В. Ранняя история буддизма в Корее. – М., 1985. – С. 24.
4 Ким Г.Н. История религий Кореи. – Алматы, 2001. – С. 68.

Дополнительные файлы

Как цитировать

Tashkenbayeva, B. Z. (2016). Кореядағы діни синкретизм ерекшеліктері. Особенности религиозного синкретизма в Корее. Вестник КазНУ, Серия Религиоведение, 2(2). https://doi.org/10.26577/EJRS-2015-2-21