Instagram әлеуметтік желісіндегі әйел діндарлығының көрінісі

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577//EJRS.2022.v29.i1.r4

Кілттік сөздер:

әлеуметтік желі, инстаграм, әйел бейнесі, діндарлық, профиль

Аннотация

Мақалада Instagram әлеуметтік желідегі әйел діндарлығының әртүрлі көріністері талданады. Әйел адамның әлеуметтік өмірдегі ролі, әлеуметтік континуумдағы өзін-өзі танытуы, мүмкіндігі мен қабілетін жүзеге асыру проблемасы, діни көзқарасы мен сакралды құбылыстарға деген қарым-қатынасы гуманитарлық және әлеуметтік ғылым өкілдері үшін ұзақ уақыт бойы зерттеу нысаны болып келді. Соңғы жылдардағы әлеуметтік зерттеулер әйелдердің белсенді діндарлығы туралы тезисті бірнеше рет растады және оны нәзік жандылардың ерекше психоэмоционалды және физиологиялық күйімен түсіндірді. Бүгінгі таңдағы әлеуметтік желілерде әйел діндарлығының аса қарқынды көрініс табуы біздің де қызығушылығымызды тудырды. Діндарлықтың өзгеру процестері діннің институционалдық формалары мен жеке адамдардың нақты діни өмірінің сәйкес келмеуінен ерекше айқын көрінеді. Бұл ретте діни институттар мен сенуші адамдарда 2 жол бар: радикалды бағыт өкілдері сынды жаңалық пен заманауи технологиядан бас тарту немесе діни амалдарды заманауиландыру. Зерттеу барысында Қазақстан қыз-келіншектері екінші жолды таңдап, оны сәтті пайдаланып, әлеуметтік желілер арқылы әйел діндарлығының небір үлгілерін көрсетіп жүргендігі байқалды. Болашақ зерттеулер әйел діндарлығының басқа да әлеуметтік желілерде (Facebook. Twitter, Tiktok, Вконтакте, LinkedIn және т.б.) көріністерін қамтымақ.

Түйін сөздер: әлеуметтік желі, Инстаграм, әйел бейнесі, діндарлық, профиль.

Библиографиялық сілтемелер

Әдебиеттер

Айдана Меденованың инстаграм аккаунты https://instagram.com/aidanamedenova_officialpage?igshid=idd1ear44jwq
Алтынай Жорабаеваның инстаграм аккаунты https://instagram.com/altynaizhorabayeva?igshid=19jedc3f9bbx4
Бенхабиб С. (2003). Притязания культур Равенство и разнообразие в глобальную эпоху. – Москва: Логос. – 350.
Бергер П. (2003) Религия и проблема убедительности // Неприкосновенный запас. № 6 (32). URL:http://magazines.russ.ru/nz/2003/6/berger.html
Қарақат Әбілдинаның инстаграм аккаунты https://www.instagram.com/p/CNk6q6YJWKq/?igshid=1tiew7ascu6b
Құран, Ахзаб сүресі, 59 аят https://kuran.kz/sureler/33
Мөлдір Әуелбекованың инстаграм аккаунты https://www.instagram.com/p/CK3LcimpcOO/?igshid=1uw92v7c879z3
Нельсон Л.Д. (1992) Секуляризация и социальная интеграция в сопоставительном аспекте. // Социологические исследования. № 7. – 111-125.
Рязанова С.В. (2011) Женская религиозность как исследовательский феномен // Вестник Челябинского государственного университета. № 30 (245). Философия. Социология. Культурология. Вып. 22. – 21-26.
Сабирова Г. (2005) Как стать и остаться мусульманкой: опыт разных поколений. // Женская устная история: гендерный исследования, ч. 2. Бишкек: ОФ «Центр издательского развития». – 460-493.
Салтанат Бақаеваның инстаграм аккаунты https://www.instagram.com/p/CNlv_zMgxPb/?igshid=1ftuh3opeyzlm
Хабермас Ю. (2008) Расколотый Запад / пер. с нем. Москва: Весь Мир. – 44.

References

Aidana Medenova instagram akkaunty https://instagram.com/aidanamedenova_officialpage?igshid=idd1ear44jwq
Altynai Zhorabaeva instagram akkaunty https://instagram.com/altynaizhorabayeva?igshid=19jedc3f9bbx4
Benhabib S. (2003). Prityazaniya kul'tur Ravenstvo i raznoobrazie v global'nuyu epohu [The claims of culture Equality and diversity in the global era]. – Moskva: Logos. – 350. (in Russian)
Berger P. (2003) Religiya i problema ubeditel'nosti [Religion and the problem of persuasiveness]// Neprikosnovennyj zapas. № 6 (32). URL:http://magazines.russ.ru/nz/2003/6/berger.html (in Russian)
Berger, P.L. Ed. (1999) The Desecularization of the World: Resurgent Religion and World Politics. – Washington, D.C.: Grand Rapids. – 135.
Boyd, D. & Ellison, N. (2008) Social networking sites: Definition, history, and scholarship, Journal of Computer Mediated Communication, vol. 13, no.1, pp. 210-230
Casanova J. (1994) Public Religions in the Modern World. Chicago: Chicago University Press. – 330.
Habermas Yu. (2008) Raskolotyj Zapad/per. s nem. [The Split West/tr. from Germany]. – Moskva: Ves' Mir. – 44. (in Russian)
Jamal J Almenayes (2014) Religiosity and the Perceived Consequences of Social Media Usage in a Muslim Country. Vol. 3 No. 5: May. R. – 108-117.
Moldіr Auelbekova instagram akkaunty https://www.instagram.com/p/CK3LcimpcOO/?igshid=1uw92v7c879z3
Nel'son L.D. (1992) Sekulyarizaciya i social'naya integraciya v sopostavitel'nom aspekte//Sociologicheskie issledovaniya [Secularization and social integration in a comparative aspect//Sociological research]. № 7. – 111-125. (in Russian)
Qaraqat Abіldina instagram akkaunty https://www.instagram.com/p/CNk6q6YJWKq/?igshid=1tiew7ascu6b
Quran, Ahzab sүresі, 59 ayat https://kuran.kz/sureler/33 (in Kazakh)
Ryazanova S.V. (2011). Zhenskaya religioznost' kak issledovatel'skij fenomen//Vestnik Chelyabinskogo gosudarstvennogo universiteta [Female religiosity as a research phenomenon//Bulletin of Chelyabinsk State University]. № 30 (245). Filosofiya. Sociologiya. Kul'turologiya. Issue 22. – 21-26. (in Russian)
Sabirova G. (2005) Kak stat' i ostat'sya musul'mankoj: opyt raznyh pokolenij//Zhenskaya ustnaya istoriya: gendernyj issledovaniya, ch. 2 [How to become a Muslim: the experience of different generations//Women's Oral History: Gender Studies, part 2]. – Bishkek: OF «Centr izdatel'skogo razvitiya». – 460-493. (in Russian)
Saltanat Baqaeva instagram akkaunty https://www.instagram.com/p/CNlv_zMgxPb/?igshid=1ftuh3opeyzlm
Wilson, K., Fornasier, S. and White, K. (2009) Psychological predictors of youngadults’ use of social networking sites, Cyberpsychology and Behavior, 13 (2), 173-177

Қосымша файлдар

Жарияланды

2022-03-19