Ислам дінінің қазақ жастарын рухани тәрбиелеудегі маңызы
DOI:
https://doi.org/10.26577//EJRS.2024.v39.c3.r2Аннотация
Тұтастай алғанда адамның руханиятын құрайтын аталмыш тәжірибелер адамның кемалат саяхатшысы болуының маңызды құралдарының бірі болып табылады, ол бір жағынан көзге көрінетін және көзге көрінбейтін нәрселердің астарындағы шындықты жүзеге асыра алады. Мақаланың мақсаты – модернизммен жеке және қоғамдық өмірдегі діннің ықпалын әлсірететін факторлардың күшеюі, постмодернизммен қатар релятивизм мен даралануға баса назар аудару адамдардың дәстүрлі діни құрылымдардан тыс рухани ізденістерге бет бұруына себеп болғанын зерттеу. Ғылыми мақаланың идеясы – діндерді түсіндіру мен оқытуда ілімге негізделген және бейнелі түсініктер алға тартылған кезде, адамдардың едәуір бөлігі ресми діни көзқарасқа бет бұруын немесе өз табиғатының рухани әлеуетін жүзеге асырудың жолдарын іздей бастауына негіз болған себептерді талдау. Зерттеу мақаланың ғылыми бағыты адамның рухани әлеуетін, осы әлеуетті діни емес арналарда жүзеге асыруға тырысу нәтижесінде пайда болған спиритизм құбылысын және адамның рухани әлеуетін дамытудағы діни тәрбиенің рөлі мен жауапкершілігін зерттеу, саралау және талдау. Зерттеу нәтижесінде – проблема мен мақсат адамдар мен қоғамның руханиятының қажеттілігін және осы тұрғыда діни тәрбиенің жауапкершілігін қарастыру арқылы белгіленеді. Зерттеу мақаланың ғылыми маңыздылығы – руханият ұғымы және осы ұғымның мазмұнындағы мағына мен туыстық сияқты екінші ұғымдар, сондай-ақ, қазақ жастарының руханилығы мен рухани интеллект ұғымдары, қазіргі әдебиетте өз орнын тапқан екі маңызды ұғым екендігі сараланады. Мақаланың практикалық маңыздылығы – мұнда дін мен руханияттың шығу тегі мен дамуы жағынан жақындығы; руханияттың діни тәжірибедегі, сенімдегі, ғибадаттағы және діни моральдағы орнын зерттей келе, әдебиеттегі руханияттың діндарлығы мен зайырлылығы туралы алуан түрлі пікірталастар қарастырылады.
Түйін сөздер: дін, тәрбие, қазақ жастары, руханият, ілім.