Қазақстан Республикасы жастарының діни санасын ревитализациялау
DOI:
https://doi.org/10.26577//EJRS.2024.v38.i2.r4Аннотация
Өзінің педагогикалық мәні бойынша ислами кісіні тәрбиелейді, оған оқу мен жазуды, құру дағдыларын меңгертеді, шындық пен шығармашылықты құрметтеп, оларды құндылықтар деп таныды; ғалымдарды шынайы сенушілер деп атады; білімсіздерге қарағанда білгіш адамдардың артықшылығын көрсетті; Құран Кәрімді Мұхаммед пайғамбардың кереметі деп таныды да жақсылық жасауға үйретті. Ислам діні білімнің рөлін жоғары дәрежеге көтереді әрі ғалымдарды Пайғамбардың мұрагерлері деп таниды, әрбір мұсылман ер мен әйелге білім алу мен берді міндеттейді, тал бесіктен жер бесікке дейін оқуды, тіптен керек болған жағдайда Қытайға шыған беталыс жүруді ынта етеді. Исламның білімге деген аса қамқорлығы хадистер бен заңгерлердің, философтардың, жазушылар бен публицистердің, сопылардың, энциклопедистер пен ғалымдардың білгірлерінің тұтас галактикасына әкеледі, олардың әрқайсысының ғылыми ісі білік беру стильдерін, тәсілдері мен мақсаттарын қамтиды. Өркендеу кісінің тірлік бойы өзін-өзі жетілдіруін қамтиды. Жердегі өмір – бұл пенде үшін бірey-мipey сәт, сондықтан нұсқа қаумет перзент кезінен өзі үшін едің негізгі, бағалы, тартымды нәрсені, оның ақыл-ойы, денесі бен маңы оның қабілеттері пен тілектеріне үйлесімді ұнасымды түрде дамуға әзір екенін анықтауы тиіс. Едің әуелі, қауметтің өзін-өзі жетілдіруі үшін, араз-құраз сіз өзіңізбен шаруа жасамасаңыз, пендеде табыс болатын баршылық төмен қасиеттерді-жалқаулық, дөкірлік, қызғаныш, жала кілттеу, асқақтық, қатыгездікті құрту керек.
Түйін сөздер: білім, ислам, руханият, адамгершілік, сенім, интеллект, өзін-өзі жетілдіру.